האברייכים, הצ'יקברים, הגזעיים והמאורגנים • אתי קצבורג נופשת

    "לכל מאן דבעי הנאמר כאן פרי דמיון כותבת השורות ומבוסס מחקרים אמיתיים כל קשר בין הנאמר לבין המציאות מקרי והנעלבים לוקחים זאת על אחריותם בלבד".
    אתי קצבורג No Comments on האברייכים, הצ'יקברים, הגזעיים והמאורגנים • אתי קצבורג נופשת

    בינהזמנים בעיצומו • קדמו להם ימי החופשה של בנות ישראל הכשרות שהספיקו להשאיר חותם על הארנק ועל פסטיבל השיעמום הבינלאומי • אתי קצבורג אוהבת להשקיף על הסובב המתנהל בכבדות ויש לה רשמים

    "לכל מאן דבעי הנאמר כאן פרי דמיון כותבת השורות ומבוסס מחקרים אמיתיים כל קשר בין הנאמר לבין המציאות מקרי והנעלבים לוקחים זאת על אחריותם בלבד".
    22:21
    30.04.24
    צבי טסלר No Comments on גל של התייקרות מחירים לאחר הפסח | הסל המשתלם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בינהזמנים בעיצומו ואם להגדיר את זה לעומקו של עניין אנו בעיצומם של ימי חופשה שכל השנה עורגים/חולמים/מדמיינים עליהם. קדמו להם ימי החופשה של בנות ישראל הכשרות שהספיקו להשאיר חותם על הארנק ועל פסטיבל השיעמום הבינלאומי, אם להודות על האמת יותר מכל אני אוהבת להשקיף על הסובב המתנהל בכבדות בימים עמוסי הלחות הללו ולתת בהם סימנים.

    "לכל מאן דבעי הנאמר כאן פרי דמיון כותבת השורות ומבוסס מחקרים אמיתיים כל קשר בין הנאמר לבין המציאות מקרי והנעלבים לוקחים זאת על אחריותם בלבד".

    1. האברייכים –בסעיף במשרד הדתות הם נחשבים שתורתם אומנותם, בין הזמנים בשבילם זה בגדר "וקווי ה' יחליפו כח" תמצאו אותם מפוזרים בפארקים חמושים בכובע, חליפה (פראק ברור שפראק!), ספר לקיים 'ובלכתך בדרך', את ארוחת הערב הם יאכלו בצינעא עם המשפחה ולא ישכחו להביא נטלה למים אחרונים ונגן עם שיעורים של 'קול הלשון', בשעת הלילה כשהילדים כבר מיצו את המתקנים ואת התור ל"סירת פדלים 100 ש"ח לרבע שעה +ארבע שעות לעמוד בתור" תראו אותם משרכים את רגלם בכבידות לתחנת האוטובוס הקרובה לפארק נושאים על עצמם תיק הלו קיטי וביד השניה תרמיל של 'קייטנת השלום עולה עולה' וביד השלישית 3 ילדים רדומים.

    2. הצ'יקברים – החופשה שלהם בסטייל, הם כבר סגרו מתחם צימרים בפסח, כולל בריכה, וספא צמוד, הם לא מוכנים להתלכלך עם כל עמישראל בפארקים פשוטים, אלא רק בטבריה, הם לא מפספסים חוויה אחת ממה שיש לטבריה להציע, בננות, רחפות, מתקני אקסטרים, חום אימים, מליוני אנשים צ'יקברים כמותם ואת המפל הנסתר כמובן (קצת אחרי טבריה)

    3. הגזעיים – ספונטאניים, אורזים את עצמם לדעת על כל מטלטלהם, צ'ימגגיהם, לוליהם, אוהלם ויוצאים לישון בשטח, התנאים הסינטריים אמממ לא ממש אופטימליים (תאורה – יש, מקלחות -יש, מקרר ענק – יש) אבל הם חדורי תחושת שליחות ארצישראלית, מאושרים ומנוקדים בחבורות אדומות פרי פועלם המסור של יתושי השטח, וכל לילה ליד מדורת השבט עם מוציאים גיטרה אקוסטית ומהללים את השם יתברך לתוך הלילה זרוע הכוכבים.

    4. המאורגנים – קנו כרטיסי טיסה בפליי קארד כבר בנובמבר 2015, סגרו עם בקתות נופש בהרי האלפים מוזלות לפי שער היורו, קנו ארוחות בכושר פור יו בל"ג בעומר, כל השנה תכננו מסלולים וחלמו על מפת המטרו, וכשאתם הזעתם לחפש ביקתה עלובה במחיר מוזל של 4000 ₪ ללילה הם חייכו מתחת שפמם, נשקו את הטיקט שלהם באושר צרוף ונתנו לכם להסתדר לבד.

    5. הסטייליסטים – מראש הם עומדים למול שלל הפלאיירים הצבעוניים ומושכי העין, שותים קפה עם גב העיתון היומי שמלא בפסיפס של נופים והבטחות מנקרות עיניים וכיס ואז בוחרים מתוך ההיצע המבלבל הזה את החופשה הקסומה שחשקה נפשם, הם מצטיידים בארבעה בגדים לכל יום, בגדי חורף וקיץ ומזוודת נעליים הכל כלול ומזוודת טענות ותלונות, אם השף יפשל גזר דינו מוות, עם הנוף יאכזב , מארגן הנופש מסתכן בתביעה ייצוגית, אם הבריכה לא כחולה מספיק הם ישתו לנ"ל את הדם בקשית שילמנו? מגיע לנו הכלללללל!!

    5.1 הסטייליסטים הפשוטים- הנופש שלהם משתייך לארגון, מפלגה, או 'איגוד היראים בראשות הרב נופשוני' מראש הם הולכים על בתי הארחה שעברו הסבה, כפרי נופש נטושים, וחדרי אירוח בפשטות מהודרת, המזוודה מסתכמת בחלוקים,נעלי בית, מטפחות ובריכה מפלסטיק לילדים, אין להם דרישות גבוהות מעבר לכך שכל ערב יהיה פאנל מרתק של אישי ציבור מיוחסים, ואורקולי סוחט דמעות.

    כך או כך הסאגה עומדת להסתיים בשבועיים הקרובים, ועד אז היו שלום ותחפשו בנעימים.



    0 תגובות